Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Пульс» Міндоходів в Севастополі б'ється в 2 рази частіше

опубліковано 13 травня 2013 о 17:56

Від севастопольців з початку року на телефон «Пульс» Міністерства доходів і зборів надійшло 13 дзвінків. Основна частина з них стосувалася організаційних питань діяльності податкових інспекцій - 10, 2 - результатів контрольно-перевірочної роботи, 1 - заповнення податкової звітності. Всього з моменту початку роботи сервісу «Пульс» севастопольці зверталися 26 разів.

Слід нагадати, що даний сервіс створювався для реагування на конкретні факти  протиправних дії посадових осіб податкового відомства та прояв корупції, однак жоден з дзвінків севастопольців не торкався ситуацій за фактами прояви корупційних дій.

В даний час формат сервісу оновлений і приймає скарги не тільки в сфері адміністрування податків, а й здійснення митного контролю та оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів для клієнтів податкової та митної служб: (044) 284-00-07.

«Вигідніше запобігти корупцію, ніж боротися з її наслідками. А при вмілому і послідовному використанні профілактичного механізму, можна досягти результатів» - упевнений начальник відділу внутрішньої безпеки Олексій Ігнатенко.

Співробітниками відділу внутрішньої безпеки при податковій службі м. Севастополя в 2013 році проведено більш 200 профілактичних заходів з метою запобігання корупції та інших протиправних дій.

У поточному році проводились перевірки та службові розслідування. До 6 співробітників відомства застосовані заходи дисциплінарної відповідальності. Двом кандидатам, що вказали в декларації неправдиві відомості, відмовлено в прийомі на роботу.

 

 

Головне управління Міндоходов у м. Севастополі