Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Боротьбу з корупцією ведуть і електронні сервіси

опубліковано 10 квітня 2013 о 17:53

Однією із значущих інновацій в податковому відомстві є впровадження автоматизованої системи моніторингу рівня корупції. Це серйозний аналітичний інструмент, який в режимі реального часу дозволяє виявити корупційні ризики в окремих структурних підрозділах податкової служби.
Ефективним засобом у боротьбі з проявами корупції є і профілактична робота Відділом внутрішньої безпеки при ДПС у м. Севастополі УВБ ДПС України систематично проводяться заходи, спрямовані на профілактику та попередження правопорушень, пов'язаних з корупцією. За три місяці 2013 співробітниками відділу проведено більше 150 профілактичних заходів - лекцій, бесід, виступів у підрозділах органів податкової служби міста. Разом з тим, при виявленні фактів корупції, оперативно вживаються заходи адміністративного або кримінального покарання. З початку року до 6 податківцям вже застосовані заходи дисциплінарного впливу.
«У цілому з розвитком електронних сервісів, на яке націлена податкова служба, значно зменшується кількість персональних контактів платників з інспекторами, а отже, знижується роль людського чинника та ймовірність корупційних ризиків», - підкреслив начальник відділу внутрішньої безпеки при ДПС у м. Севастополі УВБ ДПС України Олексій Ігнатенко.
Для клієнтів податкової та митниці діє номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів: (044) 284-00-07.
Цей канал комунікаційного зв'язку, призначений для оперативного реагування на скарги і сигнали підприємців, працює в Україні з початку минулого року. За цей час «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, але і як повноцінний консультаційний центр.

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у м. Севастополі