У нинішньому році антикорупційним сервісом «Пульс» Міністерства доходів і зборів України скористалися 39 чоловік, щоб виразити своє бачення щодо роботи органів відомства в м. Севастополі. Більша частина з них стосувалася організаційних питань діяльності податкових інспекцій, в інших зверненнях піднімалися питання про результати контрольно-перевірочної роботи, заповнення податкової звітності та реєстрації суб'єктів господарювання.
Як повідомив начальник Головного управління Міндоходів у м. Севастополі Юрій Карпов: «Ми приймаємо всі превентивні антикорупційні міри, а також проводимо профілактичну роботу в даному напрямку. У деяких зверненнях громадян, що надійшли на «Пульс», були і пропозиції щодо роботи органів Міндоходів. Всі запити на «Пульс» розглянути об'єктивно, вчасно, без порушення строків розгляду».
Нагадаємо, що формат обновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України приймає заяви та скарги не тільки в сфері адміністрування податків, але й здійснення митного контролю та оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07. За час своєї роботи «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний антикорупційний сервіс, але і як повноцінний консультаційний центр.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головне управління Міндоходів у м. Севастополі