Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Від севастопольців з початку нинішнього року на телефон «Пульс» Міністерства доходів і зборів надійшло 17 дзвінків.

опубліковано 25 липня 2013 о 15:34

Велика частина з них стосувалася організаційних питань діяльності податкових інспекцій - 12, в інших зверненнях порушувалися питання про результати контрольно-перевірочної роботи, заповненні податкової звітності та реєстрації суб'єкта господарювання.

Завдяки «Пульс» представники бізнесу мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльності співробітників Міністерства доходів і зборів керівництву відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері їх діяльності.

В даний час формат оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України приймає заяви і скарги не тільки в сфері адміністрування податків, а й здійснення митного контролю та оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07. За час свого функціонування «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, але і як повноцінний консультаційний центр.
Як зазначив начальник Головного управління Міндоходів у м. Севастополі Юрій Карпов: «Серед нових методів профілактики корупції - автоматизована система моніторингу рівня корупції. «Пульс» є її важливим елементом. У режимі реального часу ми виявляємо корупційні ризики в підрозділах нашого міністерства ».

                                                               Головне управління Міндоходів у м. Севастополі