Від севастопольців з початку нинішнього року на телефон «Пульс» Міністерства доходів і зборів надійшло 17 дзвінків.
опубліковано 25 липня 2013 о 15:34
Велика частина з них стосувалася організаційних питань діяльності податкових інспекцій - 12, в інших зверненнях порушувалися питання про результати контрольно-перевірочної роботи, заповненні податкової звітності та реєстрації суб'єкта господарювання.
Завдяки «Пульс» представники бізнесу мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльності співробітників Міністерства доходів і зборів керівництву відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері їх діяльності.
В даний час формат оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів України приймає заяви і скарги не тільки в сфері адміністрування податків, а й здійснення митного контролю та оформлення. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07. За час свого функціонування «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, але і як повноцінний консультаційний центр.
Як зазначив начальник Головного управління Міндоходів у м. Севастополі Юрій Карпов: «Серед нових методів профілактики корупції - автоматизована система моніторингу рівня корупції. «Пульс» є її важливим елементом. У режимі реального часу ми виявляємо корупційні ризики в підрозділах нашого міністерства ».
Головне управління Міндоходів у м. Севастополі