Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз організації роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли в ГУ Міндоходів у місті Севастополі у січні – жовтні 2013 року.

опубліковано 19 листопада 2013 о 15:48

 За січень-жовтень 2013 року в ГУ Міндоходів у м.Севастополі надійшло 433 письмових звернень громадян. Із загальної кількості письмових звернень 242 заява, 9 скарг (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилась на 9). Безпосередньо від громадян надійшло 375 звернень, 2 через уповноважену особу  звернення,  1  через державну адміністрацію; 1 через пенсійній фонд, 1  від інших органів, установ, організацій, 53 від правоохоронних органів. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилася на 20.

За звітний період поточного року в ГУ Міндоходів у м. Севастополі  надійшло 13 колективних  звернень (або 3% від загальної кількості звернень) від 89 громадян. 

Повторні звернення до органів ДПС м. Севастополя не надходили.

 

Основна кількість громадян, що зверталися в звітному періоді, у письмових зверненнях ставили питання щодо:

-                                         контрольно–перевірочної роботи – 148 (або 34% від загального кількості звернень);

-                                         щодо податку з доходів фізичних осіб – 41 (або 9%);

-                                         щодо плати за землю – 30 (або 7%);

-                                         щодо питань, пов’язаних  ідентифікаційними номерами – 19 (або 4%);

-                                         слідство і суд, кримінальні справи – 19 (або 4%);

-                                         інформування про ухилення від сплати податків – 15 (або 3%)

-                                         звернення, що не належать до компетенції органів ДПС – 14 (або 3%)

-                                         інші питання – 146 (або 34%).

 

 

 

За результатами проведеного аналізу місць проживання громадян встановлено, що значна кількість заявників  проживають у севастопольському регіоні.

Аналізуючи соціальний склад та категорії громадян, встановлено, що до ОДПС м.Севастополя звернулися: 1 працівник бюджетної сфери, 3 учня, студента; 15 працівників ОДПС (у т.ч. колишні),  26 підприємців, 3 пенсіонера, 4 робітника, 1 особа, що позбавлена волі, 380 громадян соціального стану не визначили. 

ГУ Міндоходів у м. Севастополі вживаються заходи щодо забезпечення  кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. З початку року своєчасно розглянуто 420 звернень, з яких за результатами розгляду: 217 – вирішено позитивно, по 174 надані роз'яснення,  13 надіслані за належністю,  9 – визнано анонімним, 4 звернення повернуто авторові. Крім того, 13 зверненнь знаходяться на виконанні.

            У поточному році проведено 10 особистих прийомів громадян: 2- начальником ГУ Міндоходів у м.Севастополі; 4-заступниками начальника ГУ Міндоходів у м.Севастополі та 2 начальниками районних ДПІ у м. Севастополі, 2- іншими посадовими особами ГУ Міндоходів у м.Севастополі.  За результатами проведених прийомів громадян у 9 випадках надані усні роз’яснення з порушених питань, 1 — вирішено позитивно.

            Графіки особистого прийому посадовими особами обласного та районного рівня опубліковані в друкованих та електронних ЗМІ, розміщені на інформаційних стендах в ГУ Міндоходів та районних ДПІ.

            У звітному періоді звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової служби, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів які підтвердилися у ході проведених заходів, до ОДПС міста не надходили.

Фактів порушень посадовими особами органів податкової служби м. Севастополя положень Закону України „Про звернення громадян”, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу податкової служби, посадової чи службової особи, що призвело до звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізм не встановлено.