Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз організації роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли в ГУ Міндоходів у м. Севастополі за 5 місяців 2013 року

опубліковано 07 червня 2013 о 15:11

 За січень-травень 2013 року  надійшло 170 письмових звернення громадян. Із загальної кількості письмових звернень 165 заяв, 5 скарг (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилась на 3). Безпосередньо від громадян надійшло 162 звернення, 5 – від правоохоронних органів, 1- через державну адміністрацію;  1 – від інших органів, установ, організацій, через уповноважену особу – 1 звернення. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень зменшилась на 21.

За звітний період поточного року   надійшло 5 колективних  звернень (або 3% від загальної кількості звернень) від 25 громадян. 

Повторні звернення  не надходили.

Основна кількість громадян, що зверталися в звітному періоді, у письмових зверненнях ставили питання щодо:

-                                          контрольно–перевірочної роботи – 64 (або 39% від загального кількості звернень);

-                                          щодо податку з доходів фізичних осіб – 16 (або 10%);

-                                          щодо плати за землю – 8 (або 5%);

-                                          щодо питань, пов’язаних  ідентифікаційними номерами – 15 (або 9%);

-                                          слідство і суд, кримінальні справи – 12 (або 7%);

-                                          інформування про ухилення від сплати податків – 6 (або 4%)

-                                          звернення, що не належать до компетенції органів ДПС – 8 (або 5%)

-                                          інші питання – 36 (або 21%).

За результатами проведеного аналізу місць проживання громадян встановлено, що значна кількість заявників  проживають у севастопольському регіоні.

Аналізуючи соціальний склад та категорії громадян, встановлено, що  звернулися: 1 працівник бюджетної сфери, 2 учень, студент; 5 працівників ОДПС (у т.ч. колишні),  162 громадян соціального стану не визначили. 

Органами  ГУ Міндоходів  м. Севастополя вживаються заходи щодо забезпечення  кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. З початку року своєчасно розглянуто 157 звернень, з яких за результатами розгляду: 75 – вирішено позитивно, по 70 надані роз'яснення,  8 надіслані за належністю,  3 – визнано анонімним, 1 звернення повернуто авторові. Крім того, 13 звернень знаходяться на виконанні.

            У поточному році проведено 3 особистих прийому громадян: 1- Головою ; 1-заступником Голови  та 1 начальникам районної ДПІ у м. Севастополі.  За результатам проведеного прийому громадянина надані усні роз’яснення з порушених питань.

            Графіки особистого прийому посадовими особами обласного та районного рівня опубліковані в друкованих та електронних ЗМІ, розміщені на інформаційних стендах .

            У звітному періоді звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової служби, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів які підтвердилися у ході проведених заходів,  не надходили.

Фактів порушень посадовими особами  положень Закону України „Про звернення громадян”, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу податкової служби, посадової чи службової особи, що призвело до звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізм не встановлено.