За січень-червень 2013 року в ГУ Міндоходів у м.Севастополі надійшло 198 письмових звернень громадян. Із загальної кількості письмових звернень 191 заява, 7 скарг (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилась на 3). Безпосередньо від громадян надійшло 187 звернення, 8 – від правоохоронних органів, 1- через державну адміністрацію; 1 – від інших органів, установ, організацій, через уповноважену особу – 1 звернення. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень зменшилась на 37.
За звітний період поточного року в ГУ Міндоходів у м. Севастополі надійшло 7 колективних звернень (або 3% від загальної кількості звернень) від 39 громадян.
Повторні звернення до органів ДПС м. Севастополя не надходили.
Основна кількість громадян, що зверталися в звітному періоді, у письмових зверненнях ставили питання щодо:
- контрольно–перевірочної роботи – 76 (або 40% від загального кількості звернень);
- щодо податку з доходів фізичних осіб – 18 (або 9%);
- щодо плати за землю – 6 (або 3%);
- щодо питань, пов’язаних ідентифікаційними номерами – 17 (або 9%);
- слідство і суд, кримінальні справи – 13 (або 7%);
- інформування про ухилення від сплати податків – 6 (або 3%)
- звернення, що не належать до компетенції органів ДПС – 8 (або 4%)
- інші питання – 47 (або 25%).
За результатами проведеного аналізу місць проживання громадян встановлено, що значна кількість заявників проживають у севастопольському регіоні.
Аналізуючи соціальний склад та категорії громадян, встановлено, що до ОДПС м. Севастополя звернулися: 1 працівник бюджетної сфери, 3 учня, студента; 6 працівників ОДПС (у т.ч. колишні), 188 громадян соціального стану не визначили.
ГУ Міндоходів у м. Севастополі вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. З початку року своєчасно розглянуто 183 звернення, з яких за результатами розгляду: 91 – вирішено позитивно, по 76 надані роз'яснення, 8 надіслані за належністю, 4 – визнано анонімним, 2 звернення повернуто авторові. Крім того, 15 звернень знаходяться на виконанні.
У поточному році проведено 5 особистих прийому громадян: 1- начальником ГУ Міндоходів у м.Севастополі; 3-заступником начальника ГУ Міндоходів у м.Севастополі та 1 начальникам районної ДПІ у м. Севастополі. За результатам проведеного прийому громадянина надані усні роз’яснення з порушених питань.
Графіки особистого прийому посадовими особами обласного та районного рівня опубліковані в друкованих та електронних ЗМІ, розміщені на інформаційних стендах в ГУ Міндоходів та районних ДПІ.
У звітному періоді звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової служби, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів які підтвердилися у ході проведених заходів, до ОДПС міста не надходили.
Фактів порушень посадовими особами органів податкової служби м. Севастополя положень Закону України „Про звернення громадян”, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу податкової служби, посадової чи службової особи, що призвело до звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізм не встановлено.