Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз організації роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли в ГУ Міндоходів у місті Севастополі 2013 році

опубліковано 16 січня 2014 о 12:50

 За 2013 рік в ГУ Міндоходів у м.Севастополі надійшло 488 письмових звернень громадян. Із загальної кількості письмових звернень 477 заява, 11 скарг (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилась у два рази). Безпосередньо від громадян надійшло 421 звернень, 3 звернення - через уповноважену особу ,  1 - через державну адміністрацію; 1 через пенсійній фонд, 1 - від інших органів, установ, організацій, 61 від правоохоронних органів. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень збільшилася на 21.

За звітний період поточного року в ГУ Міндоходів у м. Севастополі  надійшло 14 колективних  звернень (або 3% від загальної кількості звернень) від 110 громадян. 

Повторні звернення до органів ДПС м. Севастополя не надходили.

 

Основна кількість громадян, що зверталися в звітному періоді, у письмових зверненнях ставил     и питання щодо:

-         контрольно–перевірочної роботи –168 (або 34% від загальної кількості звернень);

-         щодо податку з доходів фізичних осіб – 51 (або 10%);

-         щодо питань, пов’язаних  ідентифікаційними номерами – 23 (або 5%);

-         слідство і суд, кримінальні справи – 20 (або 4%);

-         щодо плати за землю – 31 (або 6%);

-         інформування про ухилення від сплати податків – 16 (або 3%);

-         питання праці і заробітної плати — 18 (або 4%);

-         звернення, що не належать до компетенції органів Міндоходів – 14 (або 3%)

-         інші питання, що належать до компетенції органів Міндоходів – 147 (або 30%).

За результатами проведеного аналізу місць проживання громадян встановлено, що значна кількість заявників  проживають у севастопольському регіоні.

Аналізуючи соціальний склад та категорії громадян, встановлено, що до ОДПС м.Севастополя звернулися: 1 працівник бюджетної сфери, 3 учня або студента; 18 працівників ОДПС (у т.ч. колишні),  27 підприємців, 4 пенсіонера, 8 робітників, 1 особа, що позбавлена волі, 426 громадян соціального стану не визначили. 

ГУ Міндоходів у м. Севастополі вживаються заходи щодо забезпечення  кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. З початку року своєчасно розглянуто 470 звернень, з яких за результатами розгляду: 256 – вирішено позитивно, по 182 надані роз'яснення, 16 надіслані за належністю, 9 – визнано анонімним, 4 звернення повернуто авторові. Крім того, 18 звернень знаходяться на виконанні.

            У поточному році проведено 11 особистих прийомів громадян: 2- начальником ГУ Міндоходів у м.Севастополі; 4-заступниками начальника ГУ Міндоходів у м.Севастополі та 3 начальниками районних ДПІ у м. Севастополі, 2- іншими посадовими особами ГУ Міндоходів у м.Севастополі.  За результатами проведених прийомів громадян у 10 випадках надані усні роз’яснення з порушених питань, 1 — вирішено позитивно.

            Графіки особистого прийому посадовими особами обласного та районного рівня опубліковані в друкованих та електронних ЗМІ, розміщені на інформаційних стендах в ГУ Міндоходів та районних ДПІ.

            У звітному періоді звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової служби, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів які підтвердилися у ході проведених заходів, до ОДПС міста не надходили.