Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

22. Управління податкового контролю юридичних осіб

опубліковано 18 березня 2013 о 17:55

22. Управління податкового контролю юридичних осіб

 

Начальник управління  

Тел. 55-92-33.

 

Заступник начальника управління – начальник відділу перевірок великих підприємств та супроводження особливо важливих перевірок Ємельянова Ірина В’ячеславівна.

Тел. 55-90-81

 

До складу управління входять:

-         відділ перевірок великих підприємств та супроводження особливо важливих перевірок;

-         відділ планування та організації податкового контролю, інформаційного забезпечення та аналітичної роботи;

-         відділ моніторингу грошових операцій;

-         сектор організації перевірок фінансових установ та контролю за операціями у сфері ЗЕД.

 

Основні завдання управління:

  • Розробка, організація та проведення контрольно-перевірочних заходів, спрямованих на мобілізацію коштів у бюджети, виконання планових показників і доведених завдань ДПС України та Міністерства фінансів України, ріст рівня податкового навантаження і добровільної сплати податків і зборів суб'єктами підприємницької діяльності.
  • Організація контрольно-перевірочної роботи за дотриманням платниками податків податкового законодавства, здійснення контролю за дотриманням суб'єктами підприємницької діяльності порядку розрахунків відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, інших законодавчих актів, які регулюють питання готівкового обігу, дозволів на здійснення окремих видів підприємницької діяльності.
  • Здійснення відповідного контролю та забезпечення проведення планових та позапланових документальних перевірок підприємств незалежно від їх категорії (великі, середні, малі) з питань дотримання платниками податків - юридичними особами вимог чинного податкового законодавства, правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати до бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів).
  • Координація роботи структурних підрозділів Управління, а також надання практичної допомоги підрозділам аудиту юридичних осіб державних податкових інспекції м. Севастополя з питань, що виникають під час здійснення ними документальних перевірок.
  • Контроль за дотриманням фінансовими установами вимог податкового та валютного законодавства, а також здійснення аналізу і контролю за станом виконання роботи відповідними відділами державних податкових інспекцій щодо контролю за дотриманням суб'єктами підприємницької діяльності валютного законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю надходження валютних коштів або імпортної частини договорів, поверненням валютних цінностей та майна, що незаконно знаходяться за межами України, контролю за оподаткуванням у сфері ЗЕД доходів, отриманих нерезидентами та постійними представництвами нерезидентів з джерелом їх походження з України, контролю за здійсненням інвестиційної діяльності нерезидентами на території України та резидентами за межами України.

 

Функції управління:

  • аналітична підготовка до організації документального контролю, координація дій між підрозділами ДПС області, державних податкових інспекцій та іншими державними контролюючими органами;
  • удосконалення процесів підготовки до проведення документальних перевірок суб’єктів господарської діяльності;
  • аналіз матеріалів документальних перевірок та узагальнення характерних порушень податкового і валютного законодавства;
  • організація роботи державних податкових інспекцій щодо дотримання відповідних методик, методів і процедур при проведенні контрольно - перевірочної роботи;
  • участь у розробці інструктивних і методичних вказівок, спеціальних програм, інших нормативних документів про порядок, форми і методи проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності; нормативних документів стосовно питань регулювання обігу готівки, розрахунків у готівковій та безготівковій (з використанням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) формах;
  • організація взаємодії підрозділів при проведенні планових та позапланових перевірок;
  • організація контрольно – перевірочної роботи за розрахунками у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг;
  • аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи
  • організація роботи з ризиками несплати податків для формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання
  • складання та супроводження плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання
  • організація проведення перевірок  юридичних осіб
  • організація проведення фактичних перевірок платників податків
  • Організація контролю за фінансовими установами
  • Організація контролю за валютними операціями, своєчасністю проведення розрахунків та оподаткуванням у сфері ЗЕД
  • виявлення шляхів ухилення від оподаткування у зовнішньоекономічній сфері, банківській системі та фінансових установах, а також у сфері валютного регулювання.