Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги ( ДПІ у Ленінському районі ГУ Міндоходів у м.Севастополі)

опубліковано 02 грудня 2013 о 12:46

Місце надання послуг 

Центр обслуговування платників податків ДПІ у Ленінському районі ГУ Міндоходів м. Севастополя

Адреса :      99011 м. Севастополь вулиця Кулакова, 37

Фото мапи розміщення Центру обслуговування платників податків ДПІ у Ленінському районі ГУ Міндоходів  м. Севастополя 

Контакти:

телефон консультанта модератора (щодо надання послуг)-  Денісова Ольга Миколаївна  (0692) 55 -95 -14

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб) —Макухіна Олена Костянтинівна-  (0692) 55 -95 -14

Публічна інформація (щодо доступу до публічної інформації) — Макухіна Олена Костянтинівна- (0692) 55 -95 -14

електронна адреса gnilrs@ukr.net

          Графік роботи ЦОПП:

       Понеділок-  п'ятниця:

з 9 год. 00 хв. до  до 20 год. 00 хв.

Субота: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00

 

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників: 

Назва адміністративної послуги

Видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІК-18-БП-10)

Внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК-18-БП-11)

Видача документів про взяття на облік платника податків (ІК-18-БП-12)

Видача довідки про зняття з обліку платника податків (ІК-18-БП-14)

Видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність (ІК-18-БП-13)

Видача свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (ІК-18-БП-15)

Видача свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість (ІК-18-БП-16)

Видача рішення про внесення, повторне внесення, виключення, відмову у внесенні установи (організації) до/з Реєстру неприбуткових установ та організацій або присвоєння установі (організації) іншої ознаки неприбутковості (ІК-19-БП-20)

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК-19/17-БП-21)

Видача свідоцтва про реєстрацію суб'єкта індустрії програмної продукції як суб'єкта, який застосовує особливості оподаткування (ІК-19-БП-22)

Видача торгового патенту (ІК-15/17-БП-02)

Видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку (ІК-15-БП-03)

Видача свідоцтва платника єдиного податку (ІК-15/17-БП-04)

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК-17-БП-05)

Реєстрація книги обліку доходів і витрат ІК-(17-БП-06)

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК-17-БП-07)

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку (ІК-17-БП-08)

Видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів (обов'язкових платежів) (ІК-17-БП-09)

Видача довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, що контролюються органами державної податкової служби (ІК-11-БП-01)

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК-18-БП-17)

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК-18-БП-18)

Реєстрація розрахункових книжок (ІК-18-БП-19)

Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами (ІК-22-БП-32)


 Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Видача довідки-підтвердження статусу податкового резидента України.

2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.

3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків.

4. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами .

5. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів.

6. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.

7. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.

8. Надання податкових консультацій.

9. Надання доступу до публічної інформації.

10. Запис на прийом до посадових осіб.

11. Приймання вхідної кореспонденції.

12. Приймання податкової звітності.

13. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.