Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз організації роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли в податкові органи міста Севастополя у січні - квітні 2013 року.

опубліковано 30 квітня 2013 о 14:55

 За січень-квітень 2013 року в ОДПС регіону надійшло 142 письмових звернення громадян. Із загальної кількості письмових звернень 138 заяв, 4 скарги (у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість скарг зменшилась на 3). Безпосередньо від громадян надійшло 134 звернення, 5 – від правоохоронних органів, 1- через державну адміністрацію;  1 – від інших органів, установ, організацій, через уповноважену особу – 1 звернення. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість письмових звернень зменшилась на 18.

За звітний період поточного року в ОДПС м. Севастополя  надійшло 4 колективних  звернень (або 3% від загальної кількості звернень) від 17 громадян. 

Повторні звернення до органів ДПС м. Севастополя не надходили.

Основна кількість громадян, що зверталися в звітному періоді, у письмових зверненнях ставили питання щодо:

-                                          контрольно–перевірочної роботи – 52 (або 38% від загального кількості звернень);

-                                          щодо податку з доходів фізичних осіб – 14 (або 10%);

-                                          щодо плати за землю – 7 (або 5%);

-                                          щодо питань, пов’язаних  ідентифікаційними номерами – 15 (або 11%);

-                                          слідство і суд, кримінальні справи – 9 (або 7%);

-                                          інформування про ухилення від сплати податків – 5 (або 4%)

-                                          звернення, що не належать до компетенції органів ДПС – 5 (або 4%)

-                                          інші питання – 31 (або 21%).

За результатами проведеного аналізу місць проживання громадян встановлено, що значна кількість заявників  проживають у севастопольському регіоні.

Аналізуючи соціальний склад та категорії громадян, встановлено, що до ОДПС м. Севастополя звернулися: 1 працівник бюджетної сфери, 1 учень, студент; 4 працівників ОДПС (у т.ч. колишні),  136 громадян соціального стану не визначили. 

Органами ДПС м. Севастополя вживаються заходи щодо забезпечення  кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання у подальшому таких порушень. З початку року своєчасно розглянуто 120 звернень, з яких за результатами розгляду: 65 – вирішено позитивно, по 46 надані роз'яснення,  5 надіслані за належністю,  3 – визнано анонімним, 1 звернення повернуто авторові. Крім того, 22 звернення знаходяться на виконанні.

            У поточному році проведено 2 особистих прийому громадян: 1-заступником Голови ДПС та 1 начальникам районної ДПІ у м. Севастополі.  За результатам проведеного прийому громадянина надані усні роз’яснення з порушених питань.

            Графіки особистого прийому посадовими особами обласного та районного рівня опубліковані в друкованих та електронних ЗМІ, розміщені на інформаційних стендах в органах ДПС.

            У звітному періоді звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів державної податкової служби, оскаржуються рішення посадових осіб цих органів які підтвердилися у ході проведених заходів, до ОДПС міста не надходили.

Фактів порушень посадовими особами органів податкової служби м. Севастополя положень Закону України „Про звернення громадян”, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу податкової служби, посадової чи службової особи, що призвело до звернення до органу вищого рівня, тяганини, формалізм не встановлено.