Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До ГУ Міндоходів у м.Севастополі за 10 місяців надішло 52 запитів на доступ до публічної інформації

опубліковано 05 листопада 2013 о 15:52

З метою забезпечення прозорості та відкритості діяльності Головного Управління Міндоходів у м.Севастополі,  реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) до ГУ Міндоходів у м. Севастополі станом на 01.11.2013 року надійшло поштою, електронною поштою  52 документи з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон , з них: від мешканців м. Севастополя  надійшло поштою — 49 запитів, інші запити направлені електронною поштою  від мешканця Росії .

Здебільшого інформацію запитували громадяни - 22 (або 42%), представники засобів масової інформації - 16 (або 31%),  підприємства - 5 (або 10%), крім того, 8  запитів (або 17%) перенаправлено іншими органами виконавчої влади.

На 40 запитів на інформацію (або 80% від загальної кількості)  були надані відповіді поштою відповідно до чинного законодавства України.

6 запитів (або 12% від загальної кількості) було направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться,

 Відповідно до статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 4 запитів на інформацію (або 8% від загальної кількості). 

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

-  копії нормативних або розпорядчих документів

- реєстраційних даних платників податків;

- відомостей про третіх осіб;

- стану надходження податків та митних платежів до бюджетів України;

- суми нарахованих податків;тощо.

 

ГУ Міндоходів у м. Севастополі нагадує, що для одержання публічної інформації запитувачі можуть звернутися до податкових органів м. Севастополя із запитом, який можна подати в усній, письмовій або інший на вибір запитувача спосіб (поштою, факсом, по телефону або електронною поштою). Форма запиту затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 2011, однак письмовий запит можна подати у довільній формі.

Всі запити повинні містити обов'язкові реквізити:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назва, реквізити або зміст документа, щодо якого зроблений запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Відповідь на запити на інформацію повинна бути надана в строк не більше п'яти робочих днів від дня одержання запиту.